You are currently viewing יום שישי הגדול חוזר ובמרכזו הבאקס נגד הסלטיקס והמאבס נגד הרוקטס!!! / דור בלוך

יום שישי הגדול חוזר ובמרכזו הבאקס נגד הסלטיקס והמאבס נגד הרוקטס!!! / דור בלוך

אז למי שזוכר לפני פגרת הקורונה נולד היצור המופלא הזה:

תחת הדיל הברור לפיו אני אקום איתו בלילה, אזכה בתהילה מול אמו ובכלל, ובפועל אצפה ב-NBA. אלא שהקורונה התערבה, הדיל הופר, ואני נאלצתי לקום בבקרים עם תהילה אבל בלי כדורסל.

ועכשיו כשייצור הקסום הנ"ל כבר נראה כך:

ה-NBA חוזרת ואיתה יום שישי הגדול!

אז בואו ניגש לאקשן!

21:30 ברוקלין נטס (34-30) – אורלנדו מג'יק (35-30):

שתי קבוצות שדווקא היו במומנטום טוב ערב פגרת הקורונה, ונאבקות זו בזו על המקום ה-8 במזרח שמוביל לפלייאוף, יגיעו למשחק הזה כשהן בהרכבים חסרים מאוד.

הנטס צפויים לחסור את קיירי ארווינג, דורנט, טאורין פרינס, דיאנדרה ג'ורדן, ספנסר דינווידי, קלקסון ווילסון צ'נדלר. בצדר השני, אוקקה ואמינו בחוץ בעוד גורדון ואיזאק בספק.

כך שבמשחק הזה, כאמור קריטי לשתי הקבוצות אנחנו צפויים לראות מאבק בין כריס לוורט וג'ו האריס לניקולה ווצ'ביץ', לא בדיוק החומר שממנו עשויים משחקים היסטוריים.

המג'יק ניצחו את שני המשחקים הראשונים בין הקבוצות העונה, ובכנות אם הנטס יצליחו למצוא מקום לנצח מהבור המנטלי שהם נמצאים בו בעת הכניסה לבועה, לא יישאר לנו לעשות דבר מלבד להוריד את הכובע בפני הקבוצה הזאת.

הימור: המג'יק ב-8

23:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (37-29) – ממפיס גריזליס (33-32):

קבוצה נוספת שהיתה במומנטום חיובי ערב היציאה לפגרה היא הממפיס גריזליס. המדורגים 8 במערב ירצו לשמור על המקום שלהם כדי לתת לקור הצעיר שלהם הזדמנות להתנסות במשחקי פלייאוף, גם אם היציאה תהיה מהירה, וגם אם האווירה מעט שונה מהרגיל.

מבין הקבוצות שהגיעו לבועה ממפיס, על אף שאיבדה את ג'סטיס ווינסלואו, היא אחת הקבוצות עם הסגל השלם ביותר, והיא כמעט לא נפגעה מהפגרה והחזרה לפעילות שלאחריה.

גם פורטלנד יחסית בכשירות טובה, כאשר היא חסרה בעיקר את טרבור אריזה מסיבות משפחתיות. לעומת זאת מי שאמור להינות מהמנוחה הכפויה הוא יוסוף נורקיץ'. קשה לזכור, אבל כאשר הוא היה בריא הוא היה אחד הסנטרים המהנים לצפיה בליגה, ואני לפחות מאוד מחכה לראות איך הקו הקדמי של פורטלנד יראה בבועה.

זאת תהיה הזדמנות ראשונה ובמקרה של כישלון אולי גם אחרונה של הטרייל בלייזרס לסגור פערים, וכשלדמיאן לילארד יש מטרה משמעותית מול העיניים, אתם יודעים שאתם לא רוצים לפספס את זה.

הימור: פורטלנד ב-5

23:00 וושינגטון וויזארדס (40-24) – פיניקס סאנס (39-26):

אם יש משחק לקחת בו תנומה בערב הצפוף הזה, הרי זה המשחק הזה, שמפגיש את הקבוצות החלשות ביותר שהגיעו לבועה מהמזרח ומהמערב, ועל אף סיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף קשה לדמיין מי מהן עושה את זה.

פיניקס תמשיך להפגין את היכולות ההתקפיות המרשימות של דווין בוקר, כשמסייע לו ריקי רוביו שנותן עונה טובה ומייקל ברידג'ס שהתחיל להיכנס לענייינים. דיאנדרה איטון עם 19 ו-12 הוא כוח שחייבים להסתכל עליו, ואם לא להעפיל לפלייאוף פיניקס לפחות תשאף להראות שהדואו הזה של איטון ובוקר יכול לקחת אותה לפלייאוף בעונה הבאה, זאת בהנחה שאיטון יהיה בריא כמובן.

הוויזארדס, אחד הפרנצ'ייזס המביכים בליגה, יחסרו את בראדלי ביל ויתבססו התקפית על איש סמית', שאבאז נפייר והצ'ימורה, ואם הפסקה הזאת לא נמנמה אותכם, אז אתם בהחלט ראויים לתואר עכברים של כבוד.

*שימו לב אוהדי פיניקס, פוסט שלם ואף לכלוך על בוקר או על הקבוצה.

הימור: פיניקס ב-12

1:30 מילווקי באקס (12-53) – בוסטון סלטיקס (21-43):

אחד משני המשחקים המרכזיים של הלילה יפגיש את הפייבוריטית במזרח עם זאת שאולי הפכה להיות קצת אנדרייטד. שתי הקבוצות ניצחו בהתמודדות הביתית ביניהן, אבל בבועה אין כידוע ביתיות ולכן המפגש על מגרש נייטרלי בין השתיים יכול לספק מידע מעניין לקראת ההמשך.

בוסטון צפויה להציג את הקו האחורי המצוין שלה במלואו עם קמבה ווקר, שיהיה במגבלת דקות בתחילת המשחקים לפחות, טייטום וג'יילן בראון, שלושתם הפגינו יכולת מרשימה לאורך העונה.

בצד השני מילווקי תמשיך להציג את הסגנון שהגדיר אותה ואת ההצלחה שלה בשנה וחצי האחרונות תחת קואץ' באד – להקיף את יאניס בקלעים שירווחו עבורו את המגרש ולתת לו לעשות את הקטע שלו, כל עוד הקטע שלו ממשיך להיות 30 נקודות 14 ריבאונדים 6 אסיסטים חסימה ואסיסט (MVP! MVP!!!) מילווקי יכולה להיות אופטימית לגבי הסיכויים שלה לכל הפחות לצאת מהמזרח.

הימור: מילווקי ב-5

3:00 סן אנטוניו ספרס (36-27) – סקרמנטו קינגס (36-28):

במבט ראשון נראה שאלה שתי קבוצות שיתנו הרבה דקות לצעירים, יעלו הרכבים נסיוניים ויחכו בקוצר רוח ליציאה מהבועה כדי להתאחד מחדש עם המשפחות והחברים.

ובכל הנוגע לסן אנטוניו זה ככל הנראה אכן המצב, אם הייתם שואלים את ביופורד, פופוביץ' והאוהדים כנראה שהם היו מעדיפים שהעונה ההיסטורית שבה הקבוצה לא תעשה את הפלייאוף לא תימתח על פני 12 חודשים, אבל אף אחד לא בחר את הקורונה, וזה המצב ואיתו צריך להתמודד והדרך של סן אנטוניו להתמודד ככל הנראה תהיה לתת הרבה אשראי לווייט ומארי ולקוות שהם יגשימו את הפוטנצאיל שלהם דבר שהם התקשו לעשות בגלל פציעות, בעוד אולדרידג' יחמיץ את כל 8 המשחקים.

אבל לגבי סקרמנטו המצב מעט שונה ואם אתם מחפשים סוס שחור שיכפה משחקי הכרעה, הרי שסקרמנטו בהחלט יכולים להיות סוס שחור כזה. העונה שלהם הייתה מאכזבת מאוד לפחות בעיני, השלד הצעיר של פוקס, הילד, בוגדנוביץ' והולמס יחד עם וותיקים כמו ביליצה היה צריך לעשות יותר מ-28 נצחונוות, אבל עכשיו יש להם הזדמנות לייצר מומנטום מחדש ויהיה מעניין לראות כיצד והאם הם יצליחו לעשות זאת, לא רק בהקשר של העונה הנוכחית אלא גם לקראת העונה הבאה.

הימור: סקרמנטו ב-12

Nov 4, 2018; San Antonio, TX, USA; San Antonio Spurs power forward LaMarcus Aldridge (12) talks with guard DeMar DeRozan (10) during the second half against the Orlando Magic at AT&T Center. Mandatory Credit: Soobum Im-USA TODAY Sports

4:00 דאלאס מאבריקס (27-40) – יוסטון רוקטס (24-40):

בהחלט משחק לחכות לו כשיוסטון תנסה להראות שהיא קונטנדרית אמיתית, בניגוד אולי לדיעה הרווחת, בעוד דאלאס תרצה להמשיך ולהתקדם לקראת הפיכתה ככזאת על הכתפיים של דונצ'יץ' ופורזינגס בשנים הבאות.

יוסטון עם ההרכב הנמוך שלה, תחסר את אריק גורדון לפחות לשבועיים, מה שאומר שהיא תצטרך לקבל יותר מקובינגטון והאוס, כי לקבל יותר מהארדן ווסטברוק, שחוברים ל-60 נקודות, 15 ריבאונדים ו-15 אסיסטים למשחק יהיה כנראה קשה לצפות.

בצד השחקנים המשלימים של דאלאס, המאבס יבחנו לעומק את יכולתם של הרדוואי ג'וניור ודלון רייט, להוות שחקנים משלימים אמינים לצמד היוניקורנים האירופאים שלה, כי כידוע החלון לא נשאר פתוח לזמן רב ב-NBA, ואם זה לא זה, אז המאבס יצטרכו לעשות מהלכים כדי להעמיד קבוצה שלפחות יכולה לעשות ריצת סוס שחור כבר בעונה הבאה.

הימור: יוסטון ב-5

Subscribe
Notify of
511 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
Editor
31/07/2020 13:12:23

איזה כיף שהליגה חוזרת, כאילו החיים נראים יותר טוב.
דרך אגב דווקא לא מפריע שאין קהל, להיפך אתה מרוכז נטו בכל מהלך ומהלך עוד יותר מהרגיל.

דה שוט
דה שוט
31/07/2020 19:46:29
Reply to  NBA בדם

+ 1
גם השחקנים

רועי ויינברג
Admin
31/07/2020 13:35:30

מזל טוב דור!
.
מבחינת המשחקים – פורטלנד-גריזליס משחק קריטי להמשך העונה של הבלייזרס. הפסד כאן יכול להשאיר אותם בחוץ, לכן אני חושב שהאיש המרכזי היום זה לילארד שיתפוצץ על הקבוצה השנייה. מילווקי-בוסטון מאוד מעניין, כמובן, לגמרי משחק ששווה להשאר ער בשבילו.

עמיחי קטן
Admin
31/07/2020 13:36:31

תודה.
אורלנדו, פורטלנד, פיניקס, מילווקי, סקרמנטו ודאלאס יקחו לדעתי

אור
אור
31/07/2020 13:50:02

איזה חמוד 🙂
.
מבין שני המשחקים המעניינים אני הולך על מילווקי ויוסטון ב-10+

עידו גילרי
Admin
31/07/2020 14:09:16

המדבר ודיבוקו מודים לך. גם כיף לראות איזה אבא גאה אתה. המבחן האמיתי שלך יהיה הפלקינס…

חגי "התותח" ניסני
Editor
31/07/2020 14:15:32

תודה רבה דור. גם לי התרגיל הזה הלך, אבל באמת גם צמצמתי את הקימות שלי
.
ערב סופר מסקרן כאשר יוסטון פוגשת את המאבס. מעניין יהיה לראות איזה טקטיקה הם יבחרו בשביל להאט את לוקה (היו להם משחקים השנה נראה לי מול הקליפרס שהם לא עשו דווקא חילוף אוטומטי אלא הלכו יותר על טראפ) האם זה: ניתן ללוקה לנצח אותנו, או שיהמרו יותר על הקלעים. הימור להערב על המשחק: טאקר יוצא ב6 עבירות.
.
נדלקתי על אייטון לאחרונה. במהלך ההפסקה הארוכה הזו הלכתי לראות קצת משחקים של הסאנס וכמובן גם במשחקי ההכנה. הוא פשוט נראה פנטסטי מבחינה הגנתית. היכולת שלו לא לאבד גארדים, או בכלל שחקנים זריזים בחילופים היא די טובה (לא צפיתי בו מספיק בעונת הרוקי אז אני לא יודע לומר אם היא השתפרה אבל אני מניח שכן) ובתוספת זה שהוא התחיל לזרוק מ3 עם יכולות הזריקה שגם ככה יש לו? פצצה.
אני חושב שמנחם כתב באחד הספרים שלו על הבחירה של יוסטון בהאקים שברור שג'ורדן הוא הטוב ביותר אבל אי אפשר לומר שיוסטון עשו טעות כאשר הם בחרו בהאקים. לא שזו אותה הפרופורציה לגבי לוקה אייטון כי מה שלוקה עושה השנה מציב אותו גבוה מאוד בשחקני הליגה, אבל אני רוצה להאמין שעם השנים אייטון יצמצם קצת את הפערים (וזה תלוי בעיקר בהמשך שיפור הגנתי ויכולת הקליעה שלו) הוא שחקן שיכול להגיע ל24 נק' באחוזים טובים 12 ריב' ו2 חסימות. לו יהי.

Zivke
Zivke
31/07/2020 14:36:00

תודה רבה!
ממפיס – פורטלנד המשחק של הערב, ג'ה יתן הופעה ואם דיים יגיע אז הולך להיות מעניין

The Pro
The Pro
31/07/2020 15:16:46

חלל,בבועה,בכדוה"א,מול אולם ריק או מול אולם מלא. בשביל לברון ג'יימס זה לא משנה.
כמובן שבשביל רפי ההבנה באתר זה היה עוד סל ניצחון ,עוד משחק מקדים לפחות עד שהלייקרס יזכו באליפות ואז יוכלו לקבל מנוחה.

בהשוואה ישירה מהנבא לליגת ווינר סל.
אין ספק שרמת הכדורסל יותר גבוהה אבל ביחס לתקציבים-מגיע שאפו גם להנהלת הליגה כאן בישראל שעשו עבודה לא רעה.

רפיקי
31/07/2020 15:55:37

ילד מתוק

אני עם בוסטון ודאלאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגיק
פורטלנד
באקס ידרסו
מאבס
סאנס
ספרס

הילד חמוד חבלז

מנחם לס
Admin
31/07/2020 16:56:38

התינוק.ילד שלך גנב את ההצגה אפילו ך\לפני שצעד את צעדו הראשון. חייך לא יהיו יותר אותו דהר אף פעם. רק טובים יותר!

Avri
Avri
31/07/2020 17:50:46
Reply to  מנחם לס

טובים יותר בלי ספק. גם קשים יותר כלכלית, עם הרבה פחות אנרגיה, זמן לתחביבים, קריירה וחברים, ובכלל לעצמך. מי שיש לו ילדים יודע שאין במה שכתבתי שום סתירה.

Avri
Avri
31/07/2020 17:46:55

דור, הבן שלך בלי ספק אחד המתוקים.

תגידו מה שתגידו על סילבר, לפחות את אלו מאיתנו ששונאים להתעורר ב2 בבוקר הוא פינק עם המון משחקים מוקדמים. זה ישאר כך לכל אורך משחקי ה'עונה הרגילה' (לגבי הפלייאוף לא בדקתי).

גיא הירוק
Admin
31/07/2020 20:03:12

חמוד, הקטן.
עוד רגע מבלי להשים לב (אם החינוך ראוי ואיכותי) אתה תשב אתו במרפסת, תשתו יחדיו בירה, ותצפו בשידור חוזר בדיליי של כמה ימים במשחק של הסאנס.
.
(טוב,
אם בחינוך איכותי עסקינן,
אולי 14 זה גיל מוקדם מדי,
מוקדם מדי בשביל להציג לבן שלך חומרים מסוכנים וממכרים…
…דוגמת אהדת הסאנס)
.
ובנימה קצת יותר רצינית ומתובלת ווישפול ת'ינגינג אופייני וקארדינלי –
!GO SUNS
.
(גם אם זה לא באמת משחק עם השפעה כלשהי על משהו…)
.
תודה, דור.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/07/2020 20:49:43

חמוד הקטנציק, מאחל לו לישון לילות שלמים, ולך לקום למשחקים מבחירה. (מצד שני, כשאני ביליתי את השעות של הלילה עם הבנות שלי, גיליתי משפחה של שועלים שמגיעה מדי לילה לחצר. נחמות קטנות זה הדה בסט).
תודה רבה על פריוויו מעולה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/07/2020 22:09:02

כנראה שכל החבר'ה של הבלוג החי עדיין בארוחת שישי. עושה רושם שגם ההגנות של המג'יק והנטס

מנחם לס
Admin
31/07/2020 22:15:05

הנטס משחקים טוב מאד נגד קבוצה עליונה – המג'יק. 40-39. משחק הרבה יותר טוב מאשר ציפיתי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
31/07/2020 22:18:22

פיניקס סאנס… מזכירה לי את הסמול הישראלי:
מיעוט קטן, שהפעם האחרונה שהיה רלוונטי זה איפהשהו באמצע שנות ה90.

חחחחחחח סתם הייתי חייב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/07/2020 22:28:55

רק שלפיניקס לא הייתם צריכים להרוג אף אחד כדי שזה יקרה.
חחחחחח סתם, הייתי חייב

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
31/07/2020 23:31:50

זה התחיל עוד ב77

מנחם לס
Admin
31/07/2020 22:19:08

המנצח יהיה המנצח בין ג'רט אלן וווצ'צ'יק, ובינתיים אלן הוא המנצח

מנחם לס
Admin
31/07/2020 22:37:20

לאהרון גורדון לא הולך שום דבר היום

מנחם לס
Admin
31/07/2020 22:38:25

טוב. אני רואה שאני היחיד כאן. אחזור יותר מאוחר. אולי למשחק הבלייזרס

אור
אור
31/07/2020 22:39:34

מנחם מה אתה אומר על המשחקים ללא קהל?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/07/2020 23:06:36

הנטס יודעים שהם לא יריבת אימון? שזה משחק אמיתי?

רועי ויינברג
Admin
31/07/2020 23:09:59

לא מבין למה נורקיץ' פותח וחסן על הספסל. וויטסייד היה טוב כל העונה, נורק לא שיחק שנה שלמה ומשחק קריטי לבלייזרס

רותם אלרן
Editor
31/07/2020 23:20:49

מנסים לשחק עם נורק ואיתו עכשיו. מעניין… אם כי חסר ריווח אם קולינס לא ישחק

Smiley
Editor
01/08/2020 0:08:19

נורוקיץ' הוא מי שאמור לעשות את ההבדל, ולא וויטסייד שראינו איך העונה הייתה איתו (ונורוקיץ' שחקן פשוט יותר טוב)

דה שוט
דה שוט
31/07/2020 23:23:22

כרמלו מיד ריינג׳ – מוזיקה

רועי ויינברג
Admin
31/07/2020 23:32:41

אני אוהב את האגרסיביות של הבלייזרס עם החסימות והניסיון לסיים כל מהלך בטבעת. מעניין איך יראה במשחקים הבאים, אם וויטסייד לא יכנס לבעית עבירות.

Tom Sela
Tom Sela
31/07/2020 23:45:51

ברוקלין נראים כמו קבוצה מהליגה למקומות עבודה.
כשאף מקום עבודה הוא לא קבוצת כדורסל.

דה שוט
דה שוט
31/07/2020 23:51:50

מה זה על הגופיה של נורקיץ׳? זה בעברית? 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
31/07/2020 23:53:16
Reply to  דה שוט

מסתבר שזה שוויון בבוסנית. באמת

Tom Sela
Tom Sela
31/07/2020 23:57:12
Reply to  דה שוט

חייבים להיפטר מהעניין הזה של הביטויים והשמות על הגופיות.
מקווה שבפלייאוף יהיו גופיות נורמליות.

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:06:59
Reply to  Tom Sela

שאל אותי

מנחם לס
Admin
31/07/2020 23:58:02

כפי שאמרתי על המשחק הקודם, מי שינצח בין ווצ'צ'יק ואלן ינצח את המשחק וכך בדיוק היה.

מנחם לס
Admin
31/07/2020 23:58:44

לא יודע מה קרה לזאק קןלינס. חלש ביותר

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:00:09

ומקולם עושה מה שדמיאן מפשל

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:01:27

מריו הסוניה נראה טוב מאד (הוא 44)

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:02:39

תום סלע, אני מכיר את רוב השחקנים. מן לי מספר גופיה וב-90% מהמקרים אני יודע מי השחקן.

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:04:04

לדמיאן מיש היום יום הולדת

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:05:05

לא היה שום אופנסיב של נורציק

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:05:43

נורקיץ'

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:10:36

מה קרה לג'ה מוראנט? כרמלו שומר עליו מצויין ברגעים שהוא שומר עליו. אני חושב שהוא (מוראנט) לא קלע עדיין אף נקודה

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 0:11:04

כשנורקיץ' ולילארד יהיו פחות חלודים פורטלנד תהיה בעיה. משחקים מעולה

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 0:17:50

לגמרי

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:12:18

סל ענק וכזה SMOOTH של כרמלו

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:13:49

סוף סוף לילארד עושה משהו. ומיד עוד סל. אולי הבצורת שלו ניגמרה

תגידו, אני שוב הטיחיד כאן?

מנחם לס
Admin
01/08/2020 0:15:31

גם מוראנט מתחיל…

חוזר עוד חצי שעה

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 0:17:06

נותנים למוראנט מטר. לא סימן טוב בשבילו

Smiley
Editor
01/08/2020 0:25:06

מקולום הגיע לבועה וגם נורוקיץ' נראה לא רע. מוראנט טרם הגיע למשחק

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 0:25:34

מנחם אתה לבד כי כולם הלכו לישון לקראת יוסטון-דאלאס בלילה

Smiley
Editor
01/08/2020 0:27:13

וושינגטון, כמו ברוקלין לפניה, נראות כאילו הכניסו אותן לפה בטעות

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 0:35:21

דרך אגב – ג'ונתן אייזיק – השחקן הראשון שעמד בהמנון
https://www.orlandosentinel.com/sports/orlando-magic/os-sp-orlando-magic-national-anthem-20200731-oonsxi2qm5bg3gvciqw76g4lre-story.html

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

מצד אחד, זה לא מפתיע כי הבנאדם נוצרי אדוק, מזן הכורעים ברך רק לאל.
מצד שני, זה לא מפתיע כי הבנאדם עוקב קבוע בטוויטר אחרי יצורים כמו מייק צ'רנוביץ' (ההוא ש"אומני פיתוי" דוחים ברחבי העולם מתרחקים ממנו כשהוא עובר לידם ברחוב), דייב רובין (מהסרטון המפורסם של "איך עזבתי ערימה של אנשי קש כדי להרוויח כסף בזכות האלט-רייט") ובן שפירו ("קראתי פעם לבוט עני. אני חכם". ידוע גם כ-"זה שלא היה פופולרי בבית ספר, ובמקום ללמוד לעבוד עם מה שיש, הוא בחר להוציא את העצבים על נשים ומיעוטים בשארית חייו", הסופר של "יומני טרנר 2: אלקטריק בוגלו", ובקרב חוגים מסויימים כ-"היי, אני בן, ואני אוהב להעמיד פנים שאני לא יודע את ההבדל בין דברים או מה מילים אומרות").
(ג'ונת'ן אייזק הוא גם השחקן הראשון שבחר לא ללבוש את החולצה של BLM בזמן ההמנון)
.
חשוב לציין כי יש מי שיחשוב שאני חושב אחרת – זה בסדר אם שחקן לא רוצה לכרוע ברך בהימנון, מכל מיני סיבות. אם הסיבה דפוקה, כמו המצד שני שפה, מותר לי לבקר אותה. כמו שמותר לקיירי אירווינג להגיד שהירח הוא איש גדול בשמיים אוהב להסתכל עלינו כשאנחנו עושים סקס, ולי מותר לבקר אותו (את קיירי. לבקר את האיש הגדול על איך שהוא צופה בנו זה כבר מטא קריפי מדי עבורי).

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 2:45:03

איסלנדי, אני לא מכיר אותו כמוך, כאן אני בעדו. הכריעת-ברך הזאת זה סתם קונפורמיזם.

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 0:49:52

ג׳קסון ג׳וניור תותח

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 0:55:39

וויי וויי מוראנט התעורר

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:02:46

רק עזבתי לחצי שעה ואיזדה מהפך! שימו לב לגריסון אלן. ההגנה שלו השתפרה ומ-HEAD CASE בדוק הוא הפך לשחקן-שחקן!

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:03:47

רק עזבתי לחצי שעה ואיזדה מהפך! שימו לב לגריסון אלן. ההגנה שלו השתפרה ומ-HEAD CASE בדוק הוא הפך לשחקן-שחקן!

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:05:44

איזה מהפך! רק עזבתי לחצי שעה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:07:34

איזה מהפך! רק עזבתי לחצי שעה

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:08:15

משחק חם

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:08:51

משחק חם

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 1:09:32

כשפורטלנד מצליחה להשאיר שני גבוהים על המגרש היא מעולה. אחלה של משחק כאן, הרבע הרביעי יהיה טוב

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:10:11

סוף רבע שלישי, משחק חם, המאמן של ממפיס הוציא את כל החמישיה והחזיר את פורטלנד למשחק.

Smiley
Editor
01/08/2020 1:10:25

הרגליים הצעירות של ממפיס נתנו עבודה ברבע השלישי. מוראנט הבין שהוא חייב להתעורר יחד עם ג'קסון.
רבע רביעי על כל הקופה

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 1:11:08

כשפורטלנד מצליחה להשאיר שני גבוהים על המגרש היא מעולה. אחלה של משחק כאן, הרבע הרביעי יהיה טוב

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:13:06

וואללה יש משחק!

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 1:14:52

וויטסייד משחק כאילו הוא נזכר שהוא בשנת חוזה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:15:39

מאיפה מריו הזוניה?

אור
אור
01/08/2020 1:23:00
Reply to  מנחם לס

קרואטיה

Tom Sela
Tom Sela
01/08/2020 1:25:06
Reply to  מנחם לס

קרואטיה

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:26:52

קולינס מצויין. פורטלנד קצת זקנים. ממפיס צעירים ונמרצים כיף לראות אותם. אבל חייבים לנצח

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:27:56

נורקיץ החליף גופיה

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 1:28:24

בחירת הזריקות הכי רעה שראיתי מלילארד מלא זמן

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:33:27

קשה לו מול האתלטיות כל המשחק

Tom Sela
Tom Sela
01/08/2020 1:32:25

שריקה לצעדים במתפרצת!
ימות המשיח כבר פה. יש חיסון לקורונה.
אולי אפילו יצליחו יום אחד לשרוק את זה לאול סטאר ולא לשחקן רוטציה.

לילי
לילי
01/08/2020 1:35:06

שחכתי כמה אני אוהבת את נורקיץ, איזה כיף זה שהוא חזר אפילו אם זה רק ל8 משחקים.
הביג מן שאני הכי אוהבת לראות משחק בליגה

Tom Sela
Tom Sela
01/08/2020 1:36:54
Reply to  לילי

לגמרי.
אני קצת מאוהב בו.
הוא גם תמיד מחייך שזה קטע.

לילי
לילי
01/08/2020 1:39:24
Reply to  Tom Sela

רק דיברתי!!
כאילו לא נפצע

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:35:14

הזוניה. נזכרתי. זה ששיחק באורלנדו. הם לא ידעו להשתמש בו.

אור
אור
01/08/2020 1:41:50
Reply to  מנחם לס

בעיקר באשמתו, הוא מקרה ראש

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:42:12
Reply to  מנחם לס

זה שצעד מעל יאניס בניקס

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:38:39

ברנדון קלארק טוב מאד היום

לילי
לילי
01/08/2020 1:40:08

אבל מה נסגר עם הטכניות?

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:41:24

ג'רן ג'קסון זה כוכב

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:41:35

ג׳קסון תותח

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:42:11

כרמלו!!!!!!!!!!!!!!!!

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:42:53

כרמלו!!!!

Smiley
Editor
01/08/2020 1:43:12

יאללה כרמלו ליתרון

Smiley
Editor
01/08/2020 1:44:54
Reply to  Smiley

כפול 2!!!

לילי
לילי
01/08/2020 1:43:14

מלוווו

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:43:58

כרמלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 1:44:06

מלו חם מהפינה

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:44:39

OMG כרמלו

לילי
לילי
01/08/2020 1:45:34

איך מגיע לו, בחיי
ממש מצא את עצמו בפורטלנד

Smiley
Editor
01/08/2020 1:45:35

Skinny Melo!!!

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 1:46:47

מוראנט מחליק והמשחק הולך להארכה

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:47:45

נו באמת כרמלו 😬

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:48:26
Reply to  דה שוט

יאללה הארכה

Smiley
Editor
01/08/2020 1:47:56

יאללה, מלו החטיא מהבלטה שלו

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:51:19

גרי טרנט!!!

Tom Sela
Tom Sela
01/08/2020 1:51:44

הקטע של יאניס שהוא כל כך מהיר ומצליח להגיע ראשון להתקפה מול הרכז של הקבוצה השנייה שיורד ראשון להגנה ונועל אותו על הגב שלו בפוסט.
2 נקודות בטוחות.

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:52:06

הלחץ של ברוקס על כל המגרש הרג את לילארד. הוא מותש

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 1:52:28
Reply to  דה שוט

ונתן לי סל על הראש 😀

מנחם לס
Admin
01/08/2020 1:52:13

לילארד לא יאומן בחלק האחרון של המשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 1:52:41

הנה מתחילה הכתישה של הסלטיקס.
מילווקי לא עושים הנחות לסטיבו הפאתטי….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 1:54:58

יופי של הכנה של הסלטיקס למילווקי. כזו פתיחה מביכה עם חוסר הביטחון של הייווארד בהחטאה של סל קל.

Smiley
Editor
01/08/2020 1:53:01

רק הבלייזרס בהארכה

לילי
לילי
01/08/2020 1:53:56
Reply to  Smiley

ניסיון ניסיון ניסיון

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 1:54:18

מקולום תופר עוד סטפבק!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/08/2020 1:54:26

סופית, אני הנאחס של הסלטיקס. כל משחק שלהם שאני רואה, הם נראים כמו נערים ב' של עירוני אשדוד. מזל שבקרוב אני פורש, מקווה שהבור לא עמוק מדי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 1:58:21

המשחק גמור.
לא אתה אשם אלא סטיבנס
הכנה נוראית!
נראה כמה סבלנות תהייה לאינג' לפני שילך בדרך חדשה עם פילוסופית משחק חדשה וסטיבו יקבל קבוצה חדשה של רוקים, שחקני קולג' צעירים ומוכשרים, מתאים לו.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 1:55:19

בוסטון לא התאמנו הפגרה כאלה חלודים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 1:58:47

ומי אשם?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 1:55:26

יאניס מפלצת

לילי
לילי
01/08/2020 2:00:06

יאניס דורס שחקנים כאילו כלום, מה זה?

לילי
לילי
01/08/2020 2:00:30
Reply to  לילי

ספרתי כבר 2 עבירות תוקף ברורות מתחילת המשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:05:24
Reply to  לילי

צודק
הוא מקבל הנחת סלב….

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:00:07

מה זה האיבוד עשתונות הזה של פורטלנד
הובילו ב 10 לפני 20 שניות

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:00:13

איזה 2 איבודי כדור איומים לבלייזרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:01:32

יאניס עושה עבירות שלא נשרקות בכלל.
השופטים מזלזלים בשחקני הסלטיקס. אחת הביבות היא אפאתיות של סטיבנס…

לילי
לילי
01/08/2020 2:04:43

זה אני ממש מסכימה.
סטיבנס חייב לעשות יותר רעש לשופטים, דבר כזה לא היה עובר אצל מאמנים אחרים בשקט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:15:12
Reply to  לילי

הוא דלוח במיוחד?
🙂

לילי
לילי
01/08/2020 2:17:32

חחחחחחח
יפה שלך 🙂

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 2:01:55

לילארד מדהים. בלי אוויר וחודר

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:02:34

גארי טרנט מצויין!!!!!

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:03:48
Reply to  מנחם לס

מה זה מצוין
עשה פאול שלא נשרק ואחר כך עדה טונטינג למוראנט וקיבל טכנית

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:04:55

נצחון מצויין לבלייזרס

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:06:13

טוב. אין ברירה. צריכים לעבור לבאקס נגד סלטיקס

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 2:07:37

אחלה בוסטון

IDO
IDO
01/08/2020 2:07:42

ממפיס צ'ק.
הבאה התור לקבל 140 נקודות על הראש זאת בוסטון הנמוכה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:08:24

מנחמנו
בבת גלים יש עכשיו ב 2 בלילה 15 קשרים. זו פתיחה יפה מאד של הבוקר. מניח שתעלה בסביבות 11 ל 20 קשר.
גל נמוך עדיין בנמל 60 ס"מ…

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:09:33

מה פתאום וונמייקר משחק עבור הסלטיקס?

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 2:12:34
Reply to  מנחם לס

הרכז השני הכי טוב שלהם לצערם. יש להם ספסל מאוד קצר

IDO
IDO
01/08/2020 2:09:33

מה שכן ההגרלה. לא סלט פירות…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:09:48

סמארט הבלתי נגמר

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:11:02

מה בוסטון עושים פה?
שמעתי ממישהו שהשאירו אותם בבית יחד עם גולדן סטייט והניקס

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 2:11:36

בוסטון התעשתו

Smiley
Editor
01/08/2020 2:11:52

הבלייזרס עשו לעצמם עוד רכבת הרים בסו ההארכה אבל סיימו את זה עם ניצחון. טוב לראות שנורוקיץ' חזר כמו שצריך וכרמלו היה מועיל

Smiley
Editor
01/08/2020 2:13:30
Reply to  Smiley

מקולום הגיע בזמן בהארכה אחרי שנח בחצי השני

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 2:14:12

מקווה שלקראת בשלבים המאוחרים יתחיל להתרגל למצב המשחקים נראים לי כמו משחקי אימון שום עניין.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:15:27

למה ?
נראה לי משחק ג'ייסון טאטום טיפוסי
רוצח את הטבעת קלינג קלינג קלינג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:16:59

חחחחח
צודק, קובי בראיינט גאה מאד…

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:18:30

שום עניין? ברוך, למה לא ראית את בלייזרס נגד ממפיס? משחק מורט עצבים כל החצי השני וההארכה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:15:26

וונמייקר זה לא השחקן ששיחק ביורוליג איזה 10 שנים?

לילי
לילי
01/08/2020 2:18:18
Reply to  מנחם לס

כן זה הוא

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:16:36

בלייזרס נגד ממפיס היה משחק הרבה יותר טוב ב-ה-כ-ו-ל

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:19:01
Reply to  מנחם לס

כי חוץ.מהקבוצות במקומות 8 9 10 לאף קבוצה המשחקים האלה לא משנים כי אין יתרון ביתיות

Smiley
Editor
01/08/2020 2:18:01

הסלטיקס מסיימים בזול רבע ראשון. יאניס דורס כמעט לדאבל-דאבל

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 2:18:42

טייטום חלוד לגמרי

לילי
לילי
01/08/2020 2:18:54

צריכים להתחיל לשרוק ליאניס יותר, הוא עושה מה שהוא רוצה וזה קצת מוגזם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:21:02
Reply to  לילי

טיפול סופרסטאר טיפוסי, הנחות סלב בתוקף ושמירת נגיעה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:19:25

יאניס בתפקיד הסגן של לברון והארדן. כל כניסה יקבל פאול, בצדק ושלא בצדק…

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:22:42

השם של סמי (מס' 37) הוא Jesusemilore Talodabijesu

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:23:01

היה עדיף שסמארט ישחק עם מסכה על הפנים

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:25:53

אךמרתי לכם לשים לב על דיביצנזו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:25:54

טוב שיש קמבה שיגיד כמה מילים לשופט, לא שזה עוזר.

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:27:42

דוקטור רזי, אין לנו קבוצה. נקודה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:34:20
Reply to  מנחם לס

אבל סטיבו גאון….

IDO
IDO
01/08/2020 2:26:01

לדור – אין כמו תינוקות.
בוכים בלי סיבה. מחרבנים בלי הפסקה. מתעוררים באמצע הלילה. אוכלים אוכל שנראה כמו קיאה. ואחר כך אנחנו צריכים להסיע אותם. לאסוף אותם. לעשות להם ימי הולדת רועשים. לגמול אותם מחיתולים ולראות את כל הבגדים שלהם מתמלאים בחרא. לראות אותם עושים טנטרומים מטופשים ובשביל מה? צעצוע מפלסטיק במקדומלג? ולסבול את כל המשפחה המודניקית שמתע-שת לראות את הילד.
אני לא קונה את פני המלאך.
💖💖💖 (שיהיה לבריאות, ילדים זה אושר, השיעור שלנו)

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 2:26:55

הפרוסס צודק, המשחקים האמיתיים זה קרבות מיקום 8,9 במערב,
מעבר לזה במזרח עושים חשבון לא להיות במסלול 1-4-5-8 של היאניסים.
במערב אין חשבון כזה כי הלוס-אנג'לסיות יסיימו 1-2 ולקבל אותן בפלייאוף – אותו כאב ראש. אין דרך לחמוק מזה.

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:28:57
Reply to  דה שוט

והיום הבלייזרס עשו צעק ענק

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 2:31:00
Reply to  מנחם לס

כמו שזה נראה עכשיו, אחרי שג'נטרי הגאון ייבש את ציון בסוף, הם יילחמו עם הגריזליז גם במיני פלייאוף בסוף. הצעירים נגד הזקנים.

לילי
לילי
01/08/2020 2:29:13
Reply to  דה שוט

מערב זה באמת לא משנה, 1 ו2 רמה מעל ואם ווסטברוק לא יחזור לסיבוב הראשון אז אני לא רואה הבדל רמות רציני בין 3-7.
יהיה מעניין

לילי
לילי
01/08/2020 2:29:42
Reply to  לילי

חוץ מהקרב על המקום ה8 כמובן

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 2:28:32

טייטום נראה נורא, 1-7 מהשדה, שלושה פאולים. מקווה שיחזור לכושר בקרוב, כי הוא לא נראה טוב בכלל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:29:15

הטעות של הורדה מהירה של יאנים למנוחה עולה לבאקס באיבוד היתרון ושוויון של הסלטיקס.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:31:33

תהיה רגוע
הנה היתרון חזר

IDO
IDO
01/08/2020 2:32:41

יאניס זה כמו נייטרוגן.
שאתה מוסיף את זה המנוע טס במהירות סילונית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:32:44

והנה שלשה של יאניס מרגיעה את כולם והיתרון שוב 10….
מילווקי משחקים עם הסלטיקס בחתול וברחש…

מנחם לס
Admin
01/08/2020 2:31:22

עוד פעם דונטה!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:33:13
Reply to  מנחם לס

אולי צריך דנוטה במקום?

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 2:37:58

הסלטיקס משחקים כאילו הם לא יצליחו לזרוק אבן לתוך האוקיינוס

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:40:10

לבוסטון יש בעיות חברתיות בחדר ההלבשה
זה די ברור שהם יתפרקו

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 2:42:13

לא יודע, נשמע לי יותר הגיוני שזה משחק ראשון אחרי 5 חודשים ושהשחקן המוביל שלהם משחק פצוע (קמבה). עוד כמה משחקים הסיפור יהיה אחר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:42:40

צריך חיבור, ומי יעשה את זה? באנון?

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 2:47:30

האשימו את קיירי, מסתבר שלא אשמתו

Smiley
Editor
01/08/2020 2:52:35

אלו בעיות? מי הבעייתי? שנה שעברה האשימו את קיירי (שהוכיח את עצמו בחדר ההלבשה של הנטס), מי זה השנה?

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 2:58:19
Reply to  Smiley

יש לי הרגשה שאחרי תומאס, אף אחד לא רוצה לשחק בשביל איינג׳.

Smiley
Editor
01/08/2020 3:04:36
Reply to  דה שוט

בדיעבד, איינג' נפטר מתומאס בזמן בגלל הפציעה והביא את קיירי (אין GM שלא היה פועל כמוהו בזמנו).
איינג' גם שילם כסף גדול למי שהיה מגיע (בראון בקיץ שעבר) ואני מניח שטאטום יקבל גם את שלו. אני לא חושב שזה איינג' בהנחה שיש שם בעיות פנימיות

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 3:09:33
Reply to  Smiley

יש כאן אוהדי סלטיקס באמצע משחק אז אני אגיב לך על זה אחרי שייגמר 🙂

Smiley
Editor
01/08/2020 3:10:13
Reply to  Smiley

למה?
תן את תאוריית הכאוס שלך לגביהם

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 2:41:29

היתרון היחיד של הקורונה הוא ביטול מופעי פסק הזמן

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:47:34

אני יודע
עדיף כמו בישראל שבפסק זמן האוהדים מקללים את המאמן השחקנים ההנהלה ושורפים את המועדון

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 2:49:07

לא צריך שום שואו בפסק הזמן. לא צ'ירלידרס, לא ילדים עושים טריקים, שאנשים יהיו 2 דקות בטלפון

Smiley
Editor
01/08/2020 2:50:13

אין שום בעיה עם המופעים בפסקי הזמן ובמחצית. הבעיה שיש פסקי זמן עבור המפרסמים ושהם ארוכים מדי כדי לדחוס כמה שיותר פרסומות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:41:37

קמבה נראה חסר מנוחה, סטיבנס נראה חסר הבעה.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:42:56

אני אומר לך שבוסטון יש להם בעיות פנימיות

Smiley
Editor
01/08/2020 2:47:47

אם יש זריקות שהיריבות רוצות שיאניס יקח, אלו הפיידאווים האלו. לשמחת הבאקס ווינמייקר מציל אותו עם עבירה

רועי ויינברג
Admin
01/08/2020 2:49:45
Reply to  Smiley

הסלטיקס עושים עבודה טובה (מאז ה-2-17) בכל מה שקשור להרחקת יאניס מהטבעת. הבעיה היא שהזריקות של הבאקס נכנסות ושל הסלטס לא

Smiley
Editor
01/08/2020 2:51:10

הסלטיקס חלודים מאוד. אפשר לציין רק את סמארט בחצי הראשון עד כה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:51:43

הנה יאניס הורג את סמארט, מועך אותו והמשרוקית נדמה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:53:50

אסור לנשום על יאניס.
העבירה הגו על וואנמייקר להד"ם
גועל נפש מה שנהייה מהשיפוט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:55:16

וואנמייר סמרטוט רצפה?

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 2:54:37

מידלטון מחטיא ומחטיא ומחטיא
הוא נראה כמו טאטום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 2:58:19

הנה יאניס סוף סוף מקבל תוקף אחרי שוויתרו לו על 10

דה שוט
דה שוט
01/08/2020 2:59:13

חחח לגמרי

Smiley
Editor
01/08/2020 3:01:33

הסלטיקס יכולים להיות מרוצים שהם רק בפיגור 6 אחרי מחצית כזו שהם רק מחטיאים. אפשר לציין אצלם רק את סמארט ו-ווינמייקר מהספסל.
סמארט חייב לשחק במגביל לדקות של יאניס כי הוא היחיד שמצליח להסתדר איתו (כשבראון לידו לעזור).
.
אצל הבאקס חייבים לקבל תרומה ממישהו שהוא לא יאניס. מידלטון עם 15 אבל ב-1 מ-6 מהשלוש (5 מ-13 מהשדה).

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:02:02

חתול וברחש

עכשיו תור הברחש

שמתםלב שהאבטיחים השנה יותר טובים מאלה של שנה שעברה.
יאמי האבטיחים.
תיכף מחצית, זמן מושלם להחליף ציוד גלישה באוטו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:03:44

אסור בתכלית איסור לגעת בכדור כשזה נזרק ל 3…
תמשיך להיות אפאט סטיבו

Smiley
Editor
01/08/2020 3:12:53

הספרס עם חמישיית נמוכים לצד פולטל

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 3:21:38

לופז שחקן סופר אנדרייטד, והקליעה היום נכנסת בניגוד לרוב העונה שהיה די קר, וזה יהיה סופר מסוכן אם יישאר ככה. עד כה עם 2/4 משלוש ושתי חסימות, תרומה אדירה לקבוצה, בעיקר בהגנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:27:39

בוקר טוב רותם, התעוררת. היום שבת מנוחה.

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 3:32:07

לא התעוררתי, הייתי ער מלכתחילה
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:46:10

אבל רדום….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:26:21

גם אחרי השלשה הזו קמבה לא רגוע!

Smiley
Editor
01/08/2020 3:36:27

אפילו הספרס לא זוכרים מתי הם קלעו 40 ברבע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:36:28

סטיבו לוקח טיימאאוט מתבקש לארגן תרגיל ובודן מקבל מתנה נפלאה הוא יעלה את מי שיעלה ואולי התרגיל ידפק!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:38:55

וואו
מה סמארט עושה שם?
פצצה האיש!

Smiley
Editor
01/08/2020 3:44:19

אולי הסל הזה יחזיר את טאטום לעניינים. עד עכשיוהיה חושך

Smiley
Editor
01/08/2020 3:46:30
Reply to  Smiley

הספסל של הסלטיקס, או יותר נכון, סמארט ו-ווינמייקר, סוחבים אותם. טאטום איום ונורא, הסלטיקס חייבים אותו כדי לנצח את המשחק.
.
יאניס נרגע קצת בצד השני ומידלטון בכלל לא קלע כל הרבע. הבאקס צריכים תרומה ממישהו שהוא לא יאניס (ורובין לופז שמשום מה קולע הוא לא הפתרון).

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:45:13

למה וואנמייקר לא קיבל פה סל ועבירה? כי יש דרג (יאניס) ויש גרב וואנמייקר וטייס וסמארט ו-וויליאמס ועוד רשימה ארוכה…

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 3:50:45

אתה מתכוון אולי שנתנו לו סל אחרי הצעדים שהוא עשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:52:27

לא בטוח שאנחנו מדברים על אותו המהלך

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 3:49:39

מלאכת מחשבת הגנתית של לופז

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 3:50:09

תענוג לראות את טמטום בשיאו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:53:04

התכוונת טומטום?

מנחם לס
Admin
01/08/2020 3:57:07

חזרתי בזמן…

מנחם לס
Admin
01/08/2020 3:58:15

כל כך התבאסתי מהסלטיקס שהחלטתי להסתכל עם גייל על אופרת סבון. כנראה שקרה משהו וחזרתי בזמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 3:58:18

מדהים שהסלטיקס חוזרים בלי טומטום או קמבה על המגרש.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 3:59:22

זה יצא לי במקרה אבל זה כינוי טוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 4:21:20

זה לא שלך חביבי, מנחם עלה על זה מזמן ובכל זאת הילד עילוי.

Smiley
Editor
01/08/2020 3:58:34

הסלטיקס התחילו לעבוד בהגנה

Smiley
Editor
01/08/2020 4:03:50

לקחו לסלטיקס פה סל. זה עדיין היה על הצילינדר. שלשה מהצד השני וזה חוסר שריקה של 5 נקודות

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:04:53

אז מה? גורדין הייוארד נולד מחדש?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 4:06:04

השופטים גנבו 2 נקודות מהסלטיקס כשנתנו ליאניס לקחת כדור לא חוקי?
פלא שהייווארד זועם?

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:07:22

מישהו גנב להייוארד סל עם גול טנדינג לפני 3 דקות

Smiley
Editor
01/08/2020 4:07:30

הקינגס עושים לספרס את מה שעשו להם ברבע הראשון. עלו ליתרון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 4:08:05

האם מרכוס סמארט הוא המאמן של הסלטיקס?
הוא עושה את הוויכוחים עם השופטים….

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:08:37

גורדון הפך לפוינט גארד של הסלטיקס

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:09:11

יאניס עכשיו אמור לקבל את השישית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 4:10:02

מסכן תייס
לא מספיק השופטים דופקים תגרמני, גם יאניס הביא בושידו.

Smiley
Editor
01/08/2020 4:10:20

יאניס שוב מחלק מתנות עם הפאולים שלו. הוא חייב להבין שעבירה שלו חשובה כמו זהב עבור הבאקס. אני לא זוכר כוכב בסדר גודל שלו שהיה יוצא בשש עבירות בכל כך הרבה משחקים

Smiley
Editor
01/08/2020 4:11:05
Reply to  Smiley

ניצל פה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:11:16

ת'איוס גבור הסלטיקס!!!

לילי
לילי
01/08/2020 4:12:07

יכניס ניצל יותר מידי

לילי
לילי
01/08/2020 4:12:16
Reply to  לילי

או שלא

לילי
לילי
01/08/2020 4:12:29
Reply to  לילי

או שכן

Smiley
Editor
01/08/2020 4:12:13

אופנסיב ושישית ליאניס

Smiley
Editor
01/08/2020 4:13:46
Reply to  Smiley

הסלטיקס לא מהמרים על הקליעה של יאניס מרחוק ונצמדים אליו. מזל שיש על מיני סמארטים שמוכנים לשים גוף לאופנסיב

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:12:22

יווני שמשחק עם מסיכה על העיניים

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:12:57

לא בטוח שזה בכלל פאול

לילי
לילי
01/08/2020 4:13:39

טוב זה צריך להיות עבירה

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:13:56

מצילים שוב את יאניס

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:14:04

צדקתי!!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 4:14:15

אני חושב שהבננו איך עוצרים את יאניס. צריך ליפול כל עבירה שלו

Smiley
Editor
01/08/2020 4:14:44

יאניס שוב ניצל

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:15:30

השמנה יכולה לפצוח בשיר

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:16:12

לא כתבתי השבוע שג'לן בראון הפל למס' 1 של הסלטיקס?

Smiley
Editor
01/08/2020 4:16:54
Reply to  מנחם לס

הוא לא שם וגם במשחק הזה הוא לא היה שם עבורם

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:17:45
Reply to  מנחם לס

קלע היום בארבעים אחוז מהשדה ו-30% משלוש

Smiley
Editor
01/08/2020 4:19:17

1 מ-3 מה-3 – בקושי זרק.
אם אני הקבוצה היריבה אני מעדיף שינסה לנצח אותי מבחוץ במקום שיטחן פנימה שם זה או סל או עבירה או שניהם

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:20:42
Reply to  Smiley

דווקא לא, קלע היום ב-3/10 משלוש

Smiley
Editor
01/08/2020 4:23:55
רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:28:13
Reply to  Smiley

בבוקס סקור של המשחק באתר הליגה

Smiley
Editor
01/08/2020 4:33:31
Reply to  Smiley

נו… 1 מ-3 מה-3 ו-14 מ-20 מהשדה גם שם

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:33:49
Reply to  Smiley

אה, אני דיברתי בכלל על בראון כתגובה למנחם. היה פה בלבול

Smiley
Editor
01/08/2020 4:20:25

14 מ-20 מהשדה. תוריד את ה-1 מה-3 משם וזה 13 מ-17, כמעט הכל מתחת לסל.

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:29:36
Reply to  Smiley

גם ב-ESPN כתוב אותו הדבר – 6-15 מהשדה, 3/10 לשלוש

Smiley
Editor
01/08/2020 4:35:15

שלח קישור. כי בקישור שנתתי הסטטיסטיקות אחרות. אני רואה את אותה הסטטיסטיקה ב-ESPN וב-NBA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 4:16:15

יאלה המשחק גמור
הניצחון של הבאקס אבל לפחות לא היתה שחיטה, זו נקודת האור וסמארט כמובן.

Smiley
Editor
01/08/2020 4:16:23

מידלטון נזכר שהוא קיים

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:16:56

שוחטים את ת'ייס בפנים. אם הסלטיקס ירצו לרוץ לאליפות בשנה הבאה ובשנים הקרובות הם צריכים גבוה יותר טוב בהגנת צבע, למרות שת'ייס בסדר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 4:17:33

חוזר לשון, או לנסות לישון, כי עוד 4 שעות בתגלים מחכה עם הפתעות.

זיו פנמה
01/08/2020 4:17:52

M v p

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:18:56

די נגמר כבר, טייטום היה נורא

Smiley
Editor
01/08/2020 4:22:48

יאניס עשה יאניס. קבוצות צריכות להמר שינצח אותם מבחוץ ולא יטחן מפבנים. הסלטיקס משום מה לחצו עליו היום בחוץ במקום לתת לו מטר שיזרוק.
מידלטון זרק לבנים אבל לפחות קלע את השלשה החשובה.
דיוויצנזו ראוי לציין.
.
הסלטיקס כמעט גנבו את זה. אבל שקמבה נראה על הגבלת דקות וטאטום חושך מצריים… בראון ניסה ולא הצליח. סמארט, ווינמייקר ות'ייס היו שם עבור הסלטיקס. הייוורד לפרקים. אבל (בעיקר) טאטום ובראון צריכים להתעלות על עצמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

טייטום אני רואה ניצח את לונזו

זיו פנמה
01/08/2020 4:25:38

ההסבר לשמות בגב בחולצות ובחירת כל השחקנים:
https://www.washingtonpost.com/sports/2020/07/30/nba-social-justice-jerseys-names-messages/?arc404=true

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:27:02

יאללה מאבס רוקטס לטס גו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2020 4:30:49

גווווווו דאלאס
לטחון את אבו מנדבושקס ועוזרו

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:32:33

קריסטאפס הכריח את זה. צריך ללכת לזריקות טובות יותר

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:38:03

לוקה עם שלשה קשה מאוד. רמת ביצוע מטורפת כרגיל

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:42:44

הארדן נראה מצויין. ניכנס לסל מתי שהוא רוצה. (נדמה לי שסת' קרי נשוי לאחותו של אוסטין ריברס)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2020 4:43:25

מבחיל לראות את ההצגות של אבו מנדבושקס
לסחיטת עברות.
מראה קשה
.

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:44:31

השופטים מצפצפים 3 שניות אחרי שדברים קורים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2020 4:45:27

זוויות הצילום מרהיבות וחוסר הקהל אחלה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2020 4:45:55

האמת הנ.ב.א עשו עבודה לתפארת

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:46:25

לגמרי. לא חסר לי בכלל הקהל ותענוג לראות ככה

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:45:58

פורזינגיס נראה מצוין היום

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:46:12

וואו. פרוזינגיס 3 מ-3

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:46:57

איפה טאקר?

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:48:20

הארדן לא יאומן

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:48:58

קובינגטון!!!

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:51:43

הארדן שוחט עם 23 ברבע הראשון, ו-9/9 מהקו. לא אוהב את סגנון המשחק שלו אבל חייבים להודות שזה יעיל

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:51:59

הארדן הכי טוב שראיתי אותו אי פעם ברבע ראשון. עושה מה שהוא רוצה בכניסות, ובפיידאוויס. איזה כוכב !!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
01/08/2020 4:52:26

הארדן רעב פויפוי

Smiley
Editor
01/08/2020 4:53:32

סקיני הארדן בא לעבוד

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 4:55:50
Reply to  Smiley

הנה בובאן נכנס וישחטו בתקווה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:56:47

איזה גניבת כדור של ברוק

מנחם לס
Admin
01/08/2020 4:59:20

42-42. לא רע לרבע ראשון. אולי ייגמר 160-160

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 5:02:46
Reply to  מנחם לס

בתקווה דאלאס ינצחו ביותר

IDO
IDO
01/08/2020 5:05:05

it's not basketball it masks and Ball

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 5:08:13

בובאן נראה נהדר

IDO
IDO
01/08/2020 5:08:43

מי שתקבל את הקינגס או הספארס יכולה לסמן נצחון כבר מעכשיו.

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 5:10:49
Reply to  IDO

לא ייכנסו לפלייאוף, יש לומר למזלן

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 5:17:00

הנאת כדור בדאלאס

מנחם לס
Admin
01/08/2020 5:18:45

סוף סוף קבוצה עושה דאבל טים על הארדן וסוגרים לו כל אפשרות כניסה לסל. הוא חייב למסור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מנחם על הארדן עושים דאבל טים כל ערב כבר 3 שנים

מנחם לס
Admin
01/08/2020 5:38:30

בכלל לא. עושים עליו רק כשהוא מתחיל להיכנס. כאן עושים עליו כשהוא מקבל כדור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

אגב שלא יובן לא נכון אני תמיד בעד דאבל טים על הארדן וכל כוכב אחר גם שזה לא עובד זה עדיף מאשר אחד על אחד בטח במאני טיים

IDO
IDO
01/08/2020 5:19:13

הקינגס כנראה הקבוצה עם הפוטנציאל הלא ממומש הכי גבוה בליגה עם המאמן הכי גרוע בליגה. הספארס הפוך.

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 5:40:47
Reply to  IDO

וולטון צריך ללכת לחתום בלישכה.

IDO
IDO
01/08/2020 5:24:01

ראשן הולמס מטומטם פר אקסלנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכל השיקצות. אני רואה משחק הגנה אימתני יוסטון מאבס 😂😂😂

IDO
IDO
01/08/2020 5:30:26

דה רוזן עושה רק מה שהוא יודע וזה מספיק לגמרי.

Smiley
Editor
01/08/2020 5:30:38

איזו תחרות קליעה בין המאבס לרוקטס. אף אחד לא שומר

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 5:31:03

טריי ברק נהדר היום

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 5:32:22

המשחק הזה של דאלאס יוסטון זה בושה
אין הגנה
זבל של קבוצות

מנחם לס
Admin
01/08/2020 5:32:45

טריי ברוק עומד בצד, מקבל כדור, וקובר שלשה. כל כך פשוט. נדמה לי 5 מ-5

מנחם לס
Admin
01/08/2020 5:33:11

טריי בורק כמובן

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 5:39:44

בוקר.
איך שהצטרפתי לספרס לקראת הסיום הם פתחו מבערים שנתנו הצגה (היה שיוויון כשהצטרפתי).
מגניב לגמרי.
אני רואה ביוסטון-דאלאס לא ממש נתנו הגנות רצחניות, הא?

מנחם לס
Admin
01/08/2020 5:40:02

דאלאס חיסלו את הארדן. מישהו ענה לי שתמיד עושים עליו דאבל טים, אבל ההבדל הוא שהערב דאלאס שמה עליו שניים כשהוא רק מקבל את הכדור מואין לו אפילו סכוי של התחלת כניסה אז הוא מוסר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

קיבל גם כאלה מנחם והרבה. הארדן וטריי מקבלים דאבל טים כל משחק

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 5:46:23

מה זה חיסלו את הארדן
26 נקודות 7 אסיסטים
7 מ 9 מהשדה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:02:07

זה הכל היה ברבע הראשון (23 נק') כשלא עשו עליו דאבל טים בכלל

IDO
IDO
01/08/2020 5:41:20

איזה ביקור פסיכי. זה משחק ליגה או אולסטארס?
כנראה הריסטאראט הזה זה משחקי ראווה לרוב הקבוצות

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:03:41
Reply to  IDO

אתה מסתמך על איזה משחק שראית. אני ראיתי היום 5, ו-4 היה מצתוחים בסוף כמו משחקי פלייאוף. עכשיו עוד אחד בין יוסטון לדאלאס.

מנחם לס
Admin
01/08/2020 5:54:01

ווסטברוק עובר את לוקה כאילו היה עמוד חשמל

מנחם לס
Admin
01/08/2020 5:56:43

עכשיו הארדן עובר את לוקה כאילו היה עמוד חשמל שני

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 5:58:44

הארדן קיבל במנדבושקס

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 5:59:08

משחק מכוער, תחרות שלשות

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:00:02

רזי אני מניח שראית את בוסטון? הסבר ליום הקליעה של טייטום? 2-18

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 18:28:11

התכוונת טומטום?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני עכשיו בשירותים ורואה לוקה הארדן בפלאפון עמכם הסליחה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:04:31

לוקה החל להתבכיין לשופטים. לא מתאים לו

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:04:59

קובינגטון מצויין

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:05:13

הזינגר הגיע מוכן היום

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 6:06:04

פורזינגס מפתיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נגד יוסטון גם אתה שם 30

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:06:58

רק פתחתי את הפה והוא החמיץ 2 שלשות פתוחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הארדן בהגנה 😂😂😂 שומר סביר סהכ

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:09:24

הארדן, ווסטבריק ודוריס בורק – השילוש הטמא

Smiley
Editor
01/08/2020 6:10:20

הקורונה החזירה את פורזינגיס חד

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:10:48

התקפה משולבת על העיניים והאוזניים

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:12:36

לוקה חודר מול יוסטון זה כמו אימון לרישיון לקטנוע בין הקונוסים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ בשכונה הרמה פי 10 אין מי שחודר ככה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:12:41

6 מ-6 מדאונטאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מנגב חח עלאק יוסטון ינצחו את הלייקרס פלטתי כמה שטויות שכחו מזה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 6:16:33

כל קבוצה עם טיפה הגנה מפרקת את יוסטון, בודה ההגנה שהם מציגים, לייקרס והקליפרס יחסלו אותם ודי בקלות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ בסוויפ או גנטלמני
דיוויס יעשה שם דברים אסורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובונגטון חזר לימי פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מתחיל לטטרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי בורק חח ממצי הוא במאבס נותן מגבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזי מתפלל כל יום ליוסטון

Smiley
Editor
01/08/2020 6:17:44

טריי ברק לא בהכרה

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:18:02

טריי בורק כנראה קרא את הפוסט של רועי על היד החמה

Smiley
Editor
01/08/2020 6:19:40

ולחשוב שיש עוד רבע עם התוצאה הזו…

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 6:20:09

הכדור נכנס היום לדאלאס אבל ההגנה של יוסטון מבישה , ממש זריקות אימון דאלאס מקבלת, הארדן ויוסטון למדו מהחשפניות לפתוח בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוריס מה עובד לבורק עם שיא עונתי? התשובה שלי יוסטון 😂😂. קרלייל סתם זיין במוח.
דוריס עכשיו מלקקת לאובמה 😂😂😂 וואס אקסלנט 😂😂

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:25:41

אות הלשון החומה. עברה מלברון לאובמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס ניצב בהגנה הקונוס של הבן שלי מערים יותר קשיים

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:25:49

לוקה בדרך לטריפל דאבל, חוזר לעסקים. תענוג של שחקן

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:26:00

הדבר היחיד שלמדתי היום זה להמר אובר במשחקים של יוסטון

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 6:28:12

אני איתך טראסט קבוצות מבישה אפס הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dor bloch

אין להם הגנה בכלל

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:30:15
Reply to  dor bloch

הם כבר עכשיו מפוצצים קלעים.
ביום טוב אש וגופרית ניתכת על ראשי היריבים מקו השלוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איך לוקה עובר את הארדן? הוא פשוט רץ לסל 😂😂😂
גיא הארדן דומר סביר הדיפנסיב רייטינג שלו בינוני 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 6:28:51

בושה שני הקבוצות בלי הגנה, הארדן הסתכל עליו

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:27:58

כנראה כתמיכה במחאה, צבע זה מילה גסה אצל יוסטון

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:28:06

לוקה עובר את הארדן באותה קלות שהארדן עובר את לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

כן נו שניהם אוויר. הארדן יותר גרוע אבל בהגנה ב2 רמות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוד דיפנס ביי ווסטברוק 😂😂😂😂😂😂 השדר על חומרים של וויטרס

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:28:47

הארדן נאעלם לחלוטין אחרי רבע ראשון נפלא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

אין חשפניות בבועה מה יעשה אחרי המשחק?

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:32:03

ישחק עם עצמו אחד על אחד

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:35:14

😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂
לפני כמה ימים עשיתי יורוסטפ בשכונה על מישהו שהתלונן על צעדים אמרתי לו מה פתאום והוא אמר לי מה אתה הארדן. התקפה אחרי זה עשיתי לו דאבל סטפבק ואמרתי לו זה הארדן 😂😂

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:30:18

ראסל תופר שלשה. וואו.

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:30:19

ליוסטון פשוט אין גבוהים תחת הסל. ראיתם מה עשה להם עכשיו הגרמני?

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:31:21
Reply to  מנחם לס

יותר מזה, ישחטו אותם בהמשך. בכמה משחקים זה נראה טוב נקודתית כששיחקו עם זה, אבל קובינגטון לא יישאר על ממוצע 3 חסימות למשחק

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:32:48
Reply to  מנחם לס

פרוז'ינגיס פשוט עמד היום וקלע מעל שומרים שהיו נמוכים מממנו ב-20 ס"מ

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:33:18
Reply to  מנחם לס

אולי ב-30 ס"מ נמוכים ממנו

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:33:41
Reply to  מנחם לס

זה הרשים אותי, זריקת חצי המרחק הזאת לא נכנסה רוב השנה לפורזינגיס. חושב שמגיע לזה מקום של כבוד במעורב של היום
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה רק מול יוסטון אל תתלהב

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:37:37

אני אדם שנוטה להתלהב גם אחרי משחק אחד, אין מה לעשות…
במיוחד כשזאת הקבוצה שלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תתלהב אבל בפרופורציות😎

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:30:51

יאללה הקבוצה הראשונה שמגיעה ל 200 מנצחת

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:34:30

את הסיקסרס שתיהן, לצערי, מנצחות

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:37:43

משעשע
שתיהן מקבלות בראש מתחת לסל ויחנקו אותן בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי יחנקו את עצמם

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:41:53

נחכה ונראה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 6:53:43

אני עם טראסט אמביד היה מתעלל בקבוצות האלה, סימונס הנגר יכול לקלוע 30 על יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא נגע בהארדן קופץ בין 2 מגינים ומקבל שריקה 😂😂

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:36:18

כיף של משחק, באמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון תמיד נותנים תמורה לאגרה

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:36:25

הארדן כרגע יצר גיף לפנתיאון

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:38:41

זה עם i believe i can fly יהיה מושלם

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:41:21

חחח יאללה תיצור את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכלס חייב להיות אנד וואן של הארדן קרי הזה טמבל מה אתה נוגע לו ביד

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:40:09

אני חושב שהיה פאול נגד הארדן שדחף עם המרפק לפני הסל

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:40:12

דני דין הגיע לבועה

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:43:47

דורשים יומן אשך

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:43:16

תמשיך לזרוק קובינגטון
0 מ 127

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ימי פילי העליזים

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:45:19

בפילי הוא היה קולע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה היה קולע😂

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:53:00

היה קולע יחד עם סימונס באימונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עם 2 איירבולים מה קרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם דאבל טים קבוע על הארדן ויוסטון לא עושים סל.

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:45:56

ההגנה החונקת של יוסטון כמעט הכריחה איבוד בסוף שעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עשה מנוי שנתי לטיול מתחת לסל של יוסטון עם שביל מקוצר לסל

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:47:43

הטקטיקה של יוסטון בהגנה – לעשות את זה קל מדי, לתת יותר מדי אפשרויות עד שהיריב מתבלבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח בול ככה זה כמו בשכונה שמורידים לך צק על ה3 ועומדים מתחת לסל😂

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:47:52

קליבר תופרררררררררררררררר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח ראס הטמבל הזה השאיר לבד את קלבר

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:49:44

לא מבין מה דאנטוני משאיר את האוז כל כך הרבה זמן על הפרקט בסוף המשחק

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:50:08

האימוני הגנה של et33 נראים יותר אינטנסיביים מהגנת המאני טיים של יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Et33 מתאמן ברמת הגנה של קאווי😂
בית זונות כמו פה אני אפילו לא נותן לו לראות בגיל 4 שלא יפתח הרגלים מגונים. הצפייה מעל גיל 18

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:50:35

הארדן כמעט עשה שטות גדולה פה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:52:20

וואו…. עכשיו שלשה תשווה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא לתת להארדן לקבל כדור וזהו
יאללה ראס עם 3 להארכה 😂

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:53:56

לא היה כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח איזה עבירה הארדן הוציאנ😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חייב להיות 3 זריקות 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 6:54:37

מנחם?
היי מנחם, מנחמנו, נראה לך שסטף היה מחמיץ עכשיו אחת מהקו?
אמרת שסת קלע יותר טוב, ניחא אני יכול להסכים עם זה, אבל סטף זו קלסה אחרת. זה ווינר אמיתי שלא היה מחמיץ קליעה מהקו במצב כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נתנומרק 2 חח האמת היה 3 לפני הנמשכיות בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח שיוויוןצ😂😂😂😂 קובינגטון

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:56:11

תיקו תיקו שיוויון

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 6:56:15

זה היה משלוח מנות מקובינגטון לשמעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לגמרי

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:56:27

קובינגטון מלך!!!!!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאנטוני הרדים את המאבס התווכח עם השופטים רזי בטח מקנא בו לעומת סטיבנס

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 6:56:53

חחחח איזה פראיירים

Tom Sela
Tom Sela
01/08/2020 7:00:19

רמת האימון נמוכה עד מגוחכת. וגם המשמעת של השחקנים.
אם יוסטון גונבים את זה אז זה על הראש של קרלייל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 6:57:19

וואו, יש הארכה כנראה….
איך אני יעשה ספונז'ה לפני הנסיעה לבת גלים עוד שעה וחצי?

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 7:01:30

בשביל מה יש לך אישה?

Smiley
Editor
01/08/2020 6:57:20

איזו קומדיה. הארדן לא התכוון להחטיא וקובינגטון טיפ-אין

מנחם לס
Admin
01/08/2020 6:57:30

היו צריכים לתת להארדן 3 זריקות. אז אותו דבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

נכון היה בזריקה

Smiley
Editor
01/08/2020 6:58:14
Reply to  מנחם לס

בחיים לא עבירה ל-3

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 7:06:44
Reply to  מנחם לס

האמת? לא היה בכלל פאול. שלח יד ולא נגע בו.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 6:57:33

אין רך כמו הלטבי בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לוקה עם סטפבק מה3 לנצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש הארכה עוד 5 דק של הנאה

גיא הירוק
Admin
01/08/2020 6:58:45

תנועת ה-"למה לא עשו עבירה?" (שאני שייך עליה, דרך אגב) חטפה הלילה מכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני שייך לשם😂

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:58:54

השמיעו חלק מ-lose yourself של אמינם, לצערי זה השפיע (למי שמכיר את ההתחלה של השיר….)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 7:00:19

מי זה אמינם?

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:01:55

ראפר אמריקאי. אחד הטובים בתחום, לפחות בשעתו הטובה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 7:16:00

RUN DMC שמעת?
ביסטי בויז?
אבל סתם אני מסטלבט אל תקח אותי ברצינות למרות שאני אנטי שב"ר

Smiley
Editor
01/08/2020 6:59:24

דאלאס פשוט זרקו את המשחק הזה. לא יאמן שהם הולכים להארכה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 6:59:31

אם השלשה הזו של הנסיך הקסום היתה נכנסת היינו מהללים משבחים ומקלסים לנצח…

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:00:16

צריך להלל אותו גם בלי שנכנסה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 7:00:51

מהלל ומתהלל ומתעלל

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 6:59:47

רוצה ללכת לישון כבר, לא נותנים לי

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:00:13

וואללה. 9 שעות רצוף של כדורסל, ובהם 4 שעות של שני משחקים באותו זמן. לפחות אני לא כותב. זה כבר היה ייותר מדי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 7:01:28
Reply to  מנחם לס

היד כואבת מההקלדה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונציץ רק רץ והארדן אוויר

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:02:20

מה נותנים להארדן לשמור על לוקה??????????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

😂😂😂 דאנטוני

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:03:43

הלטבי שוחט היום

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:04:10

וואווו האוז!!!

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:04:45

המאבס נחנקים. מבאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס לפחות חטף כמה 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס חידשו להארדן מנו לטיול שנתי בשביל הזהב

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 7:05:12

נגמר לדאלאס הכח ולהארדן יש סטרואידים בזקן

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:05:23

הארדן שומר יותר טוב מלוקה. לוקה ממש עמוד חשמל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הגזמת. הארדן זה השומר הכי גרוע שראיתי בחיי

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:06:36
Reply to  מנחם לס

לוקה שחקן הגנה בפרימטר קצת יותר טוב מהזקן

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 7:05:47

דאלאס כאלה חלשים, לא מבין למה קרלייל לא הביא דאבל טים על הארדן כל המשחק עם השחקן של קובניגטון שלא מסוגל לקלוע גם אם חייב ליליים בו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הביא וירד מזה משום מה מידי פעם. הלטבי תנו לו כל יום יוסטון יהיה mvp

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:05:56

האם עיניי משטות בי? רק איבוד בודד להארדן

Smiley
Editor
01/08/2020 7:06:54

סקיני הארדן שורף את הפרקט

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:07:01

טריפל דאבל ללוקה!

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:07:32

גמדים מנסים לעצור את פרוז'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובינגטון קלע בסוף חח

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:08:20

קובינגטון מוכיח את חוסר היד הקרה
🙂

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:08:24

קובינגטון!

trusttheprocess
trusttheprocess
01/08/2020 7:08:43

מאז שברוך ושמעון מלכלכים על קובינגטון הוא לא מחטיא

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 7:19:07

קלע אחד מ9 מ3 מעדיף לתת לו בכל פעם את הכדור והזריקה מאשר להארדן ב1 על 1 שנגמר בשני נקודות קלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 7:19:49

צודק
שב"ר סאקס

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:09:46

המאבס נחנקים
🙁

Smiley
Editor
01/08/2020 7:09:51

קובינגטון מצא את הסל

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:10:06

לוקה בוכה יותר מלברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הפעם הוא צדק לא נגע באף אחד סתם זריקות מתנה לטאקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה לא עשה כלום 😂😂

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:10:56

לוקה בחוץ. המשחק גמור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עצבני ניסה בכוח תוקף טפשי ויצא ב6

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:11:18

אני חושב שבשידור שלכם מגיע 3-4 שניות לפני. ממש עם הסל כתבתי קובינגטון, ושניים מכם כבר כתבו לפני

Smiley
Editor
01/08/2020 7:12:16

דונצ'יץ' הגיע בלי חמצן להארכה

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 7:12:28

בסהכ משחק רע מאוד של לוקה.
רואים שחלוד ומנסה לקחת על עצמו יותר מדי למרות זאת.

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:13:09

טריפל דאבל. היה אחלה משחק סך הכל

אשך טמיר המקורי
01/08/2020 7:17:02

המספרים בסדר, בעיקר בגלל המנוי חופשי-חודשי לטבעת.
ההחלטות רעות. ויותר מדי הכריח.
הוא לא חד ורחוק מיכולתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נכנסו הסטפבקים והוא כן הכריח בסוף עצר את השטף אבל שטויות זה יספיק בדכ.
הארדן עשה אותם מטלית

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:19:59

כן, היו חלקים שהפריע לשטף של המשחק, צריך לזרום עם זה יותר, אבל סך הכל היה טוב מאוד.
ושוב – רוצים יומן אשך! מתגעגעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריסטריקד שמיסטריקטד 😂😂😂 מה זה משנה תוקף זה תוקף רק החוק הדפוק של איפה עמדת לסילבר הפתרונים 😂😂
זה כמו לומר שאם דרסו אותך במעבר חצייה זה לא דריסה אבל אם הייתה על המדרכה סה דריסה

רן הנרגן
רן הנרגן
01/08/2020 7:26:51

לא, זה כמו לומר שאם התפרצת לכביש זו לא דריסה (או לפחות אחריות הנהג נמוכה) אבל אם התפרצת במעבר חציה זה כן .

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:14:04

בורק תופר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון רוצים עוד הארכה 😂

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:15:07

נגמר. בעסה

מנחם לס
Admin
01/08/2020 7:15:52

העיקר שהטובים ניצחו. אני לא סובל את קרלייל

רותם אלרן
Editor
01/08/2020 7:18:48
Reply to  מנחם לס

מאמן מצוין, לא מבין מה השנאה כלפיו.
ובטוח שיותר מתאים לעידן שלנו מת'יבודו

רן הנרגן
רן הנרגן
01/08/2020 7:25:04
Reply to  מנחם לס

ההפסד במשחק הזה כולו על קרלייל. השאיר את קרי, שלא פגע, ברבע הרביעי במקום להכניס את בורקס. ההתקפה של דאלאס בסוף המשחק היתה כל כך גרועה. לוקה חובט בכדור ובסוף מעיף שלשה אבודה. כל האחרים עומדים ומסתכלים. והסל האחרון של קובינגטון שהשווה? מאמן צריך להתפטר על מקרה כזה. ככה חינכת את השחקנים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לזכות הארדן יאמר שהוא לא התבייש להיראות מטלית בהגנה על לוקה ושמר עליו לא מעט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
01/08/2020 7:17:49

תמא טקס, בתגלים, אני בדרך.

Smiley
Editor
01/08/2020 7:17:52

דאלאס היו מצויינים 45 דקות ואז נתנו ליוסטון לחזור להארכה ולנצח אותם. לדונצ'יץ' נגמר האוויר בהארכה

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2020 7:23:39
Reply to  Smiley

דאלאס לא היו מצויינים, ההגנה שלהם הייתה נוראית למזלם הם שיחקו נגד יוסטון קבוצה אם הגנה אפילו רעה יותר, כל קבוצה עם טיפה הגנה הייתה גומרת את המשחק הזה היום הרבה לפני.